Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Απόψε κληρώνει!

Καλησπέρα!
Πάμε κατευθείαν να κάνουμε την κλήρωση.....γιατί αρκετά καθυστερήσαμε.....είπαμε στις 12-2 κι`έχουμε 22-2....
Λοιπόν τα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης ήταν 37 αφαιρούμε τα διπλά
κι`έχουμε 33 συμμετοχές.

 1.   Σοφία Αρσενίου
 2.   Κυκλάμινο κ.
 3.   Syros2js
 4.   Dimi
 5.   Δημιουργία
 6.   Magia da ines
 7.   Ροδούλα
 8.   Ελένη Φλογερά
 9.   Gina Makri
10.  Maria Kalaitzi
11.  Evonita
12.  Aspa
13.  Airis
14.  Pinelia
15.  ΕΚΦΡΑΣΟΥ
16.  Χρυσόσκονη
17.  Marie-Anne
18.  Μαρία Έλενα
19.  Katrina
20.  Έφη Αδαμίδου Πασοπούλου
21.   rena
22.  Pepi
23.  retriever
24.  Δελφινάκι
25.  giasmin
26.  Kiki Aposeki
27.  Glyko Paramithenia
28.  Gina
29.  Ποδηλάτισσα
30.  marilise
31.  Thalassenia
32.  Κατερινάκι
33.  Ευδοκία
Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες για την συμμετοχή σας!....και σας εύχομαι Καλή τύχη!
Έναν αριθμό από το 1-33  ζήτησα  να μου πουν....και η μικρότερη της παρέας διάλεξε το 7!
Τυχερή είναι... η Ροδούλα!!!....Να το χαρείς Ροδούλα μου!!!...με το ημερολόγιο μου να μετράς πάντα χαρούμενες  και δημιουργικές ημέρες!... Το mail μου είναι:   xrysa_sari@yahoo.gr   όπου μπορείς  να μου αφήσεις  τη διεύθυνσή σου για να σου το στείλω.

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους σας!

16 σχόλια:

  1. Πάντα τυχη στην Ροδούλα και σε εσένα υγεία και δημιουργικότητα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στην Ροδούλα και σε σένα για το πανέμορφο δωράκι σου!
    Καλή Κυριακή, Χρυσούλα μου!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα τυχερή να είναι η Ροδούλα μας, και εσύ νάσαι πάντα καλά να δημιουργείς!!!!!!!!! Πολλά φιλάκια Χρυσούλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλότυχη να είναι η νικήτρια και εσύ πάντα καλά και δημιουργική!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσούλα μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!
    Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι είχες βάλει σε κλήρωση αυτό το τέλειο ημερολόγιο!!!!!! Μάλλον η προσοχή μου πήγε στις ευχές εκείνη τη μέρα που σχολίασα.
    Ευχαριστώ πολύ και τις καλές ηλ. φίλες για την ευχή τους!!! Εύχομαι κι εγώ σε όλες σας, να είστε πάντα υγιής και καλότυχες!!!
    Να δώσεις ένα δυνατό φιλί στο μικρούλι, που επέλεξε τον αρ. 7!!
    Πολλά φιλιά Χρυσούλα μου!!!
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά, να δημιουργείς, και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου, με αγάπη!!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στην νικήτρια...!
    Καλή εβδομάδα να έχεις Χρυσούλα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στη Ροδούλα.
    Καλή εβδομάδα Χρυσούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αx, τί ωραία!
    Μπράβο στο Ροδουλίνι μας! Πάντα τυχερή να είναι!!!
    Φιλάκιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα τυχερή η Ροδούλα και εσύ πάντα δημιουργική!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο στη νικήτρια! Να είναι πάντα τυχερή και εσύ να είσαι πάντα καλά να κάνεις διαγωνισμούς και να μοιράζεις δωράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα! καλη εβδομαδα!
    συγχαρητηρια στη Ροδουλα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στη Ροδούλα!! Και εσύ, Χρυσούλα, να'σαι πάντα καλά!! Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πάντα τυχερή Ροδούλα!!! ευχαριστούμε πολύ Χρυσούλα!!! :) καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή