Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΠΗΡΑΜΕ ΠΤΥΧΙΟ!!!!!!!!!


Ναί!... ναί!... το πήραμε!
Όχι εγώ βρε παιδιά.....αλλά ο γιός μου!
Σήμερα ορκίστηκε!....Τώρα πιά είναι:
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
Κι`εγώ είμαι πολύ-πολύ-πολύ χαρούμενη!
Σήμερα καμάρωσα πολύ...γέμισα....φούσκωσα....
.....σαν να ψήλωσα και λίγο!....
Δεν μπορώ όμως να σας πω πολλά για
την σημερινή μέρα....γιατί μόνο που τα σκέφτομαι
με παίρνουν τα ποτάμια.....
Θέλω όμως να σας δείξω κάτι.......κάτι που τόφτιαξα
με πολύ αγάπη, γι`αυτήν την ημέρα.....
Ήθελα νάχει κάτι από εμάς.......κάτι που να του
θυμίζει αυτή την μέρα.....το σκέφτηκα πολύ....
Αυτήν την ημέρα συνηθίζουμε να δίνουμε ευχές.....
πολλές ευχές για καλή σταδιοδρομία!......το πήγα λίγο παραπέρα......με μια φράση  πολύ θετική.....μιά φράση
που προτρέπει.......


                    

                            Άδραξε την ημέρα!!!!

                 Άρπαξε και αξιοποίησε την ημέρα!!!!

  Να ζείς στο παρόν...όχι στο παρελθόν....ούτε στο μέλλον!!!

                          Αξιοποίησε την ζωή σου!!!!

                 ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ!!!!


52 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ , ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ!!!
    ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσούλα μου συγχαρητήρια στο γιο σου!!!Καλή σταδιοδρομία εύχομαι να είναι πάντα δυνατός!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Χρυσούλα, καλή σταδιοδρομία να έχει στη ζωή του!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια και από μας!Ευχόμαστε να σου δίνει πάντα χαρές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια γλυκιά μου Χρυσούλα!!! Ξέρω πώς νιώθεις! Πώς να μην καμαρώνεις για τα επιτεύγματα των παιδιών σου; Καλή ζωή από εδώ και πέρα και καλή επαγγελματική σταδιοδρομία του εύχομαι!!! Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσούλα αυτά είνα ΥΠΕΡΟΧΑ ΝΕΑ!!!Καλή σταδιοδρομία του εύχομαι και ότι καλύτερο!!!Φιλιά καλό μήνα και καλό 3ήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσούλα μου συγχαρητήρια στο γιόκα σου!!!! Να είναι πάντα γερός και να έχει καλή σταδιοδρομία!!!!!! Καλό χαρούμενο Μήνα και καλό καλοκαίρι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητηρια Χρυσουλα!!!Παντα τετοιες χαρες να εχεις!!! Καλη σταδιοδρομια στο καμαρι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρυσουλα μου συγχαρητηρια να το χαιρεσαι το παλικαρι σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Χρυσούλα. Και να καμαρώνεις και να φουσκώνεις και να ψηλώνεις.Καλή σταδιοδρομία να έχει, να είναι γερός και τυχερός στην ζωή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και καλό μήνα.Τα συγχαρητήριά μου Χρυσούλα.Οι κόποι κι οι αγωνίες να παραμερίσουν για χαρές κι επιτυχίες στη ζωή του.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οποιοσδήποτε θα καμάρωνε στην θέση σου!!!Καλή του σταδιοδρομία!!!Φιλιά...και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ευχή που δώσατε στο παιδί σας είναι η καλύτερη!!! Συγχαρητήρια, να είναι πάντα καλότυχος και να έχει πολλές επιτυχίες! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γλυκειά μου Χρυσούλα, συγχαρητήρια για τον λεβέντη σου! Να είναι πάντα γερός και δυνατός στη ζωή του, καλότυχος και πάντα με χαρές! Το καλύτερο δώρο για τον ίδιο (πρώτα απ'όλα) και στην οικογένειά σας! Τα φιλάκια μου και τις ευχές μου για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά πολλά συγχαρητήρια για το παλικάρι σας και καλή σταδιδρομία του εύχομαι. Το δωράκι που του έφτιαξες θα του δώσει τη δύναμη που χρειάζεται από εδώ και πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολλά συγχαρητήρια για τον γιόκα σου Χρυσούλα μου !!!!
    Καλή σταδιοδρομία να έχει και καλή τύχη στην ζωή του !
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ!!!ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΓΟΝΕΙΣ ΠΙΑ...
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΣΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙ Κ ΕΣΥ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ!!!

    ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Κ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή σταδιοδρομία θα ευχηθώ και ό,τι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρυσούλα μου σου εύχομαι ολόψυχα να χαίρεσαι τον γιο σου
    και να έχει καλή σταδιοδρομία από δω και πέρα, όλα να του έρθουν βολικά!!
    Είμαι πολύ χαρούμενη για σένα γιατί φαντάζομαι το πρόσωπο σου
    χαμογελαστό, συγκινημένο και λαμπερό!!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια-καλή σταδιοδρομία και κυρίως καλή τύχη σε οτι κι αν κάνει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολλά συγχαρητήρια!Καλή σταδιοδρομία του εύχομαι!Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολλά πολλά συγχαρητήρια και καλή συγχαρητήρια! Μπράβο του! Να τον χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρυσουλα μου,μακαρι η μερα του απολυτηριου,να γινει εφαλτηριο για μια πετυχημενη σταδιοδρομια του παιδιου σου!!!!!Συγχαρητηρια σε κεινον και σε σενα!!!!!Παντα τετοιες χαρες!!!
    Φιλια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλειο !!!!!
    Συγχαρητήρια , θερμά συγχαρητήρια !!
    Καλά κάνεις και φουσκώνεις από χαρά κι ευτυχία !!!!!
    (άντε να δω ο δικός μου γιός, ελπίζω τον Σεπτέμβρη να φουσκώσω, χαχαχα)

    Να σαι καλά , πάντα τέτοιες χαρές Χρυσούλα μου ,
    να χαίρεσαι τον γιόκα σου και καλή σταδιοδρομία,
    ευχές και σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια. Πολύ χάρηκα! Καλή σταδιοδρομία να έχει το παιδί.Τέτοιες χαρές είναι οι καλύτερες. Καλό τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια στο γιόκα σου Χρυσούλα μου!!!καλή σταδιοδρομία!!!!καλό μήνα!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΝΑ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΣΑΣ!!!!!!ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ...ΥΓΕΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
    ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΣΟΥ !!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΣΟΥ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΩΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΛΑΙ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ!!!
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ..ΑΠΛΟ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΧΑΡΕΣ ΕΥΧΟΜΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπράβο στο λεβέντη σου!!! Η συγκίνηση αναμενόμενη!!!! Όλα από δω και πέρα να πάνε κατ' ευχήν! Καλή σταδιοδρομία του ευχομαι!!
    Καλό μήνα, καλό τριήμερο και καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρυσουλα μου συγχαρητηρια!!!!
    Να το χαιρεσαι το παληκαρι σου!!!!!!!
    Καλη σταδιοδρομια να εχει!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΓΙΟ ΣΟΥ,ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΩΠΩΣ ΕΣΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. συγχαρητηριααα!!!καλοτυχο!!!!!!!!!!!!!
    ,,,irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σας μπήκε ο μήνας με το δεξί, λοιπόν!Τι ωραία....Θερμά συγχαρητήρια και στο παιδί για την προσπάθεια αλλά και σε σας, τους γονείς του, γιατί ένα μερίδιο της επιτυχίας σάς ανήκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συγχαρητήρια και όλοι οι δρόμοι ανοιχτοί γι αυτόν!!!!!
    Να τον χαίρεσαι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρυσούλα μου, συγχαρητήρια!
    Καλή σταδιοδρομία, καλή τύχη στη ζωή του,
    ο Θεός μαζί του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συγχαρητήρια, άξιος. Καλή σταδιοδρομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σας ευχαριστώ κορίτσια...ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! για τις όμορφες ευχές σας!....Με τέτοιες ευχές δοσμένες από καρδιάς είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρει ο γιός μου!...
    Να είστε όλες καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρυσουλα συγχαρητηρια!!!!!!!
    Ευχομαι οι επιτυχιες να τον συνοδευουν σε όλη του τη ζωη!!
    Καλο μηνα Πολλα φιλια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Συγχαρητηρια ,Χρυσουλα & Νικο για τον Γιαννη σας,για τον Γιαννη μας...Ευχομαι μονο χαρες να παιρνει και να δινει στη ζωη του!!!!!!!!!!!Αξιζει πολλα πολλα και καμαρωνω για τον ανηψιο μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Οι παραπανω ευχες ειναι απο μενα ,μαλλον κατι λαθος στα στοιχεια μου πατησα....απειρη γαρ...Ντινα Σαριδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Η ΦΡΑΣΗ ΠΡΟΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΟΥ ΣΟΥ,ΜΕ ΣΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟ ΣΕ ΣΤΟΧΟΥΣ,ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΕ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑΔΥΝΑΤΑ ΣΕ ΔΥΝΑΤΑ,ΑΥΤΑ ΤΟΥΜΑΘΕΣ ΑΥΤΑ ΠΗΡΕΣ,ΠΗΡΑΤΕ,ΝΑΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΥΓΕΙΗΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΥΕΤΑΙ ΑΡΓΑ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ, Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ,ΑΥΤΟ ΕΙΣΤΕ ,ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΗΤΣΙ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αν και σήμερα είδα τούτη την ανάρτηση να σου ευχηθώ
    ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑΧΕΙ ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ!!!
    Εξυπνη η φράση που του αφιέρωσες, εύχομαι να μην έχει ούτε μία χαμένη μέρα στη ζωή του.
    Φιλάκια πολλά και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. συγχαρητηρια στον γιο αλλα και στην μαμα!!!
    το εργο τα λογια και το νοημα υπεροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εγω μια αγνωστη ,μητερα ομως και να ευχηθω απο καρδιας Τυχη
    στο καθόλα αξιολογο γιοσας .Οτι σπειρατε αποδιδει καρπους!Συγχαρητηρια και σε σας.maria Kara!

    ΑπάντησηΔιαγραφή