Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΨΕΥΤΟΒΙΤΡΩ.........

Σε προηγούμενη ανάρτηση  (ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΓΥΑΛΙ)
σας είχα δείξει αρκετά έργα μου μ`αυτή την τεχνική .....
σας είχα υποσχεθεί όμως  να σας δείξω και
πως γίνεται το ψευτοβιτρώ........
Χθές που είχα χρόνο.... ετοίμασα κάτι.... το φωτογράφισα
σ`όλα τα στάδια..... και με πολύ απλό τρόπο

θα προσπαθήσω να σας δείξω πως μπορείτε
να διακοσμήσετε με την τεχνική του ψευτοβιτρώ
γυάλινες επιφάνειες.
Θα χρειαστούμε χρώματα διάφανα.....
ειδικά για γυαλί....(υπάρχουν σε διάφορες αποχρώσεις)....
και ρελιέφ στο χρώμα που θέλουμε.
1. Η γυάλινη επιφάνεια πρέπει να είναι καθαρή και στεγνή
2. Μ`ένα μαρκαδοράκι κάνουμε διάφορα σχήματα....ότι
θέλουμε εμείς....τρίγωνα,τετράγωνα,λουλουδάκια....
ακανόνιστα όπως εδώ....
                                 

3. Μέ το πινέλο μας απλώνουμε το χρώμα μέσα στα όρια
που σχεδιάσαμε....κάθε κομματάκι άλλο χρώμα.
              
                    

                             














Αφήνουμε να στεγνώσει καλά.... και μετά.... με
το ρελιέφ περνάμε όλες τις ενώσεις......όπου δηλαδή
υπήρχαν οι γραμμούλες από κάτω.....

Έτοιμο το ποτηράκι μας ρεσώ!

                                                          

Προσοχή!!!....όταν θέλουμε να καθαρίσουμε
την επιφάνεια....το κάνουμε με ένα απαλό σφουγγαράκι....
ή βετέξ καλά στημένο....απαλά και με προσοχή.....


Ελπίζω να σας άρεσε!....
Πάντως θέλω να ξέρετε ότι είναι πολύ εύκολο να γίνει.....
και η επιτυχία του σίγουρη!...


Για όλους εσάς που θα το προσπαθήσετε.... Καλή Επιτυχία!!!

47 σχόλια:

  1. Και εγω σαν ψευτοβιτρω το εμαθα απο τα εφηβικα μου τοτε χρονια.Γι αυτο και μου αρεσει.Πολυ ομορφο το ρεσο σου!!!Πολλα φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχο!!!ευχαριστουμε!!καλημερα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,Χρυσούλα!!Σ'ευχαριστούμε,που μοιράστηκες μαζί μας,τις γνώσεις σου!Είναι πολύτιμες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Χρυσούλα!!!!!είναι φανταστικό!!!!πολύ όμορφο!!ευχαριστούμε!!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυριο πάω για χρώματα (μπορει και να έχω) και θα κάνω οπωσδήποτε ! Μου αρέσει πολύ !!!! Να'σαι καλά, Χρυσούλα που μας το είπες !! Και δεν είναι καθόλου ..ψευδοβιτρω , μια δημιουργία όνειρο είναι !! Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι οδηγίες σου,Χρυσούλα!!!!!Σίγουρα θα το δοκιμάσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσουλάκι μουυυυ!!!! Τι όμορφο ποτηράκι μας έφτιαξες; Φαίνεται όντως εύκολο και συνάμα εντυπωσιακό!!! Ίσως το τολμήσω κάποια στιγμή!!! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή, σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφη τεχνική Χρυσούλα μου λέω να την δοκιμάσω και θα δούμε πως θα βγει χα χα χα!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Χρυσούλα....φαίνεται σχετικά εύκολο και με υπέροχο αποτέλεσμα.Λέω να το δοκιμάσω. Έλα και για ένα βραβειάκι από το σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. º°♫♪º°
    Gostei. Bonito e alegre.
    Boa semana, amiga!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♫♪♪¸.•°`❤彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο έγινε Χρυσούλα!Θά ήθελα νά δοκιμάσω νά τό φτιάξω!Σού εύχομαι καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο σου Χρυσούλα και για το μάθημα που μας έκανες και για το υπέροχο ποτηράκι!!Κι εμενα θα μου άρεσε να το δοκιμάσω θα πάρω χρώματα και σύγουρα κάτι θα φτιάξω.
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχεις βραβείο!!!
    http://beautystr.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημέρα Χρυσούλα
    Εδώ και άλλη Χρυσούλα-)))καλώς σε βρήκα!
    Πολύ όμορφη και επιμορφωτική η ανάρτησή σου περί βιτρώ....και πάρα πολύ όμορφο αποτέλεσμα.Μπράβο!!Δεν έχω δοκιμάσει,αλλά το θαυμάζω-))
    πολλά φιλά και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρυσούλα μου καλημέρα
    Τα βιτρώ σου είναι υπέροχα, είχα θαυμάσει και σε παλαιότερη ανάρτηση κάτι βαζάκια και βιτρίνες που είχες κάνει, όπως επίσης και ένα φωτιστικό. Όλα υπέροχα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ...ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΩΝ ΚΥΡΟΠΗΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΡΕΣΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΕ ΓΥΑΛΙ...ΟΠΟΤΕ...ΒΟΥΤΑΩ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λοιπον μου αρεσει ετσι οπως φαινεται στην δευτερη φωτογραφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρυσούλα μου, ποτέ δεν κατάφερα να απλώσω ωραία το χρώμα πάνω σε γυαλί ! Καμαρώνω όμως εσένα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή μου, αυτή τη φορά και τα δικά μου δεν απλώσανε καλά...γιατί μάλλον είναι κομμένα...τα έχω 15 χρόνια...από τότε που έκανα τα βιτρινάκια της κουζίνας μου...όταν είναι καλά τα χρώματα...απλώνουν και στρώνουν από μόνα τους καθώς στεγνώνουν....Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  19. Χρυσούλα πολύ όμορφο το ψευτοβιτρό σου!!!
    Μ' άρεσαν και οι πετρούλες στη προηγούμενη ανάρτηση σου ειδικά επειδή δεν ζωγράφισες το φόντο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φοβερό! τώρα με βάζεις σε πειρασμούς να το δικιμάσω και ο καλός μου θα τραβάει τα μαλλιά του πάλι. :D
    Έχω εντυπωσιαστεί πόσο εύκολο το παρουσιάζεις.
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολύ ωραίο μπράβο! έχεις βραβειάκι από http://dimiourgiesvasos.blogspot.gr , φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφο Χρυσούλα μου. Αναρωτιέμαι όμως αν παραμένει τελικά ανεξίτηλο ή μήπως θα ξεβάφει όταν το πλένεις.. Μήπως το περνάς και με κάποιο άλλο υλικό για να μη ξεφλουδίσει το χρώμα; Ερωτήσεις που μάλλον αποκαλύπτουν την ..ασχετοσύνη μου επ αυτού. Πάντως είναι υπέροχο το αποτέλεσμα και θα μπορούσε να γίνει ένα ωραίο δώρο, όπως μια φοντανιέρα από γυαλί ή ένα ωραίο βάζο.. Λες;
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρεγγίνα μου, το ψευτοβιτρώ θέλει λίγη προσοχή στη χρήση....αν θέλεις μπορείς να δείς περισσότερα σε προηγούμενη ανάρτησή μου:
      diaxirosxrysa.blogspot.gr/2012/03/blog-post_06.html
      οι φωτό που θα δείς εκεί τραβήχτηκαν τώρα...αλλά οι επιφάνειες αυτές βάφτηκαν πριν από 15 χρόνια....και δεν έχουν πάθει τίποτα...τα προσέχω βέβαια...όχι Ρεγγίνα δεν τα περνάω τίποτε άλλο για προστασία...
      Ελπίζω να σε κάλυψα...

      Διαγραφή
  23. Χρυσουλα γεια στα χερακια σου ειναιπολυ ομορφο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφο και η τεχνική δεν είναι δύσκολη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρυσούλα μου, γειά σου!
    Πανέμορφα το ζωγράφισες. Εγώ έχω πρόβλημα με το χρυσό , αργεί να στεγνώσει...το ασημί όμως , στεγνώνει γρήγορα...να περνάω βερνίκι λες στο χρυσό;
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου,χρυσό χρώμα εννοείς;...κοίταξε... το βερνίκι πάντα προστατεύει...δεν τόχω περάσει ποτέ όμως σε γυάλινη επιφάνεια για να ξέρω πως θα είναι ή πως θ`αντιδράσει....
      Σ`ευχαριστώ!..Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  26. Λατρεύω τα βιτρώ και το ψευτοβιτρό σου είναι απίθανο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπεροχα βιτρω!μακαρι να επιαναν κ μενα τα χερακια μου!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σου Χρυσούλα μου!
    Την περίμενα αυτήν σου την ανάρτηση από τότε
    που μας έδειξες την κουζίνα σου. Υπέροχες οι οδηγίες
    σου σε ευχαριστούμε πολύ!!
    Θέλω κάποια στιγμή να το επιχειρήσω, μου αρέσει τόσο πολύ!!
    Νάσαι καλά, πάντα με το γλυκό σου χαμόγελο και καλό σου μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή