Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΕ ΓΥΑΛΙ (ΨΕΥΤΟΒΙΤΡΩ)





Λοιπόν...
Καλώς ήλθατε...στην κουζίνα μου!..

 Όπως βλέπετε τάχω
βάψει όλα.
Βιτρινάκια...βάζα...
φωτιστικό...όλα!

΄Ητανε να μην πάρω φόρα...

 Αυτά τα βαζάκια είχανε μέλι και μας τα χαρίσανε σε μία βάφτιση
εγώ τα ομόρφηνα με τον τρόπο μου και βάζω μέσα τα μπαχαρικά μου!

 Είχα ζωγραφίσει και μια φρουτιέρα αλλά....πρίν προλάβω να την φωτογραφίσω.... την πάντρεψα!

Τα χρώματα που χρησιμοποίησα εδώ,
είναι διάφανα,ειδικά για γυαλί και για την διαχωριστική γραμμή χρησιμοποίησα
ρελιέφ χρυσό.

Το φωτιστικό το έβαψα και από τις δύο πλευρές,
γιατί φαινόταν η ανάποδη και δεν μου άρεσε.



   
     
Ελπίζω να σας άρεσε το αποτέλεσμα.
    Σε κάποια επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω
    πως γίνεται το ψευτοβιτρώ βήμα-βήμα.

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη δουλειά. Γίνεται ένας άλλος διαγωνισμός στο www.lamproukam.blogspot.com με γυάλες και βαζάκια. Στείλε τα ,είναι πανέμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινάκι,για την ενημέρωση και την προτροπή,όπως βλέπεις σε άκουσα!

      Διαγραφή
  2. Χρυσούλα σ'ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου!
    Είχα έρθει τυχαία στο blog σου και τα είχα δει αλλά ντράπηκα να στο προτείνω!!!Ας είναι καλά το Κατερινάκι που σ'ενημέρωσε!!!Είναι εξαιρετικά τα βαζάκια σου,μπράβο!
    Θα τα λέμε,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ντράπηκες Λαμπρινή,εγώ δίσταζα,άστα!..νάναι καλά η Κατερίνα!...Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Καλορίζικο το blog σου Χρυσούλα!!!

    Κι εγώ θέλω να κάνω blog αλλά προς το παρόν δεν βρήκα το χρόνο.
    Πολύ όμορφα βαζάκια και το ψευτοβιτρώ επίσης.
    Θα περιμένουμε να μας πεις τις οδηγίες.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσαι καλά Μαντρίνα!Να το βάλεις στο πρόγραμμα και να το κάνεις το blog θα σε συναρπάσει!Με την πρώτη ευκαιρία θα ετοιμάσω κάτι με ψευτοβιτρώ και θα το φωτογραφίσω σε όλα τα στάδια για να σας το δείξω. Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. καλώς σε βρήκα...πήρα υπέροχες ιδέες...τα ψευτοβιτρώ άπαιχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ine panemorfa Perimeno tis odigies sou!!!! Filakia!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή