Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!

Καλό χειμώνα! έτσι συνηθίζουμε να λέμε μετά τον 15Αύγουστο, όταν επιστρέφουμε από διακοπές....
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι ήρθε κιόλας ο χειμώνας.....
το καλοκαίρι συνεχίζετε....όσο μπορούμε ακόμα ας το απολαύσουμε!....

Έλειψα πολύ.....και μου λείψατε!....

Πρώτα-πρώτα να ευχηθώ Χρόνια Πολλά σε όλους!...
και ιδιαίτερα σε όσους γιορτάζανε το 15Αύγουστο!
Η Παναγιά να βοηθάει όλους μας και να μας προστατεύει!...

Όσο έλειπα ήρθε το δώρο που κέρδισα στην κλήρωση
που έκανε η Andria από το blog:handmadebyandria.blogspot.gr  Δύο υπέροχα βραχιολάκια...μία καρτούλα με πολύ όμορφες ευχές....κι`όλα αυτά μέσα σ`ένα χειροποίητο φάκελο
από λινάτσα. Νίκη σ`ευχαριστώ πολύ...είναι πολύ-πολύ
όμορφες οι δημιουργίες σου κι`εγώ τυχερή που τις έχω....
Όσοι δεν έχετε επισκεφτεί ακόμα το blog της Andrias σας προτείνω  να το κάνετε και είμαι σίγουρη ότι θα το βάλετε στ`αγαπημένα σας.... Τα βραχιολάκια τα φοράω....δεν μπορώ
όμως να σας τα δείξω γιατί έχει πρόβλημα η φωτογραφική μου... Θα σας τα δείξω οπωσδήποτε σ`επόμενη ανάρτηση....

Να ευχαριστήσω όμως και την Μάγδα, από το blog: ergoxeiromadrinas.blogspot.gr για το πολύ όμορφο

video που μου έστειλε,με τις ομορφιές της Ελλάδας μας, κοιτάζοντάς την από ψηλά.... Ένα από τα πιό καλογυρισμένα video για την Ελλάδα,αφού είναι γυρισμένο σε υψηλή
ανάλυση (HD) με εκπληκτικά πλάνα από ελικόπτερο
απ`όλη την Ελλάδα, και με πολύ ωραία μουσική επένδυση
από τους: Βαγγέλη Παπαθανασίου, Σταύρο Ξαρχάκο,
Γιάννη Μαρκόπουλο, Ευανθία Ρεμπούτσικα,
και Κυριάκο Καλαϊτζίδη.
                                    


Σας αφήνω να το δείτε.....εγώ έχω πολλές επισκέψεις να κάνω.....
Να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

28 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες.Εγώ δε θα πω καλό χειμώνα.....θα πω καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Χρυσούλα μου ! Κι από Αύγουστο χειμώνα! λέει η παροιμία. ΄Ηδη η ημέρα μίκρυνε, το σκοτάδι έρχεται νωρίτερα, σιγά σιγά θα μπούμε στο φθινόπωρο όσο κι αν δεν το θέλουν κάποιοι !! χαχαχα ! Εμείς συνεχίζουμε πάντως τα μπανάκια μας και σκοπεύουμε να το τραβήξουμε όσο μπορέσουμε! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου ! Πολύ όμορφο και το βίντεο της Μαντρίνας. Έχει τόσες ομορφιές η Ελλάδα μας!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΠΙΣΩ αλλά όχι και καλό χειμώνα απο τώρα με 40βαθμούς θερμοκρασία!!!χαχαχαχα λίγο αεράκι βρε παιδιάάά΄
    Λυώσαμε!εσυ ελπίζω νάσουν κάπου πιο δροσερά.
    Χρυσούλα μου πάντα τυχερή εύχομαι!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσούλα καλό χειμώνα αν και τον Αύγουστο είναι παχιές οι μύγες και ο κολιός, όπως έλεγε η γιαγιά μου.
    Με γεια τα δωράκια, καλοφόρετα και το βίντεο τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό χειμώνα και σε σένα ή μήπως καλό υπόλοιπο καλοκαιριού;;; Καλοφόρετα και τα δωράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα ομορφη..να σαι καλα..μας ελειψες..μα γεια τα δωρακια σου..καλο Χειμωνα..καλο υπολοιπο Καλοκαιριου..ολα καλα..χαρουμενη Κυριακη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς ήρθες και καλό χειμώνα!
    Έχεις βραβείο!
    http://glykoparamithenia.blogspot.gr/2012/08/sunshine-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ηρθες Χρυσούλα!!Καλή συνεχεια και με γεια τα δωρακια σου, να τα χαρείς!Και το βιντεο...Υπέροχο!τι ομορφιες εχει η Ελλάδα μας!Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλως ήρθες και καλό χειμώνα!!!Καλοφόρετα τα δωράκια σου!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ θα βιαστώ να πω "καλό χειμώνα" γιατί είμαι φαν του!Το καλοκαίρι με αφήνει αδιάφορη. Το ξέρω, είμαι ανάποδη!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επιτελους να μαζευτουμε και παλι στην γειτονια μας!Μα τι καταπληκτικο βιντεο ειναι αυτο!Σε ευχαριστουμε που το μοιραστηκες μαζι μας!πολλα φιλια και καλη συνεχεια να εχουμε ολοι μας!!!καλη εβδομαδααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς ήρθες!!!!εγώ δε θέλω να πω ακόμα καλό χειμώνα...αγαπώ τόσο το καλόκαίρι!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Χρυσούλα μου!
    Καλή εβδομάδα!
    Ευχαριστούμε γιά το βίντεο!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς ήρθες και καλό χειμώνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή