Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Βόλτα στ`όνειρο........

Πριν από μερικές μέρες η Αθηνά από το blog voltastoneiro...είχε μιά ιδέα.... Να της αφήσουμε από μια φράση ή ρητό, που μας αρέσει και μας εκφράζει, και αυτή με τον δικό της μαγικό τρόπο, να μας το ζωγραφίσει.....Αυτό που μου ήρθε εκείνη την ώρα στο μυαλό.....είναι μία φράση που την είχα διαβάσει κάπου.....δεν θυμόμουνα πού (που μου είπε κάτι....)κι`από τότε την γράφω, σε σημειωματάκια.... πάνω σε χαρτοπετσέτες....πάνω σε πετρούλες.....Είναι μιά φράση που την έχω στο μυαλό μου..... και μου δίνει ελπίδα......στα δύσκολα....Η φράση που άφησα στην Αθηνά κι`αυτή με τον δικό της όμορφο τρόπο ζωγράφισε είναι:
"Τα πιό όμορφα ταξίδια μας....δε τα έχουμε ταξιδέψει ακόμα!.."
Η λέξη ταξίδια, για μένα έχει την έννοια .....των εμπειριών.... και των προκλήσεων της ζωής......όλα αυτά που έχω μπροστά μου να ζήσω.......βεβαίως-βεβαίως έχει και την έννοια των πραγματικών ταξιδιών.....που εμένα με ξετρελαίνουν......και ακόμη και άρρωστη να είμαι , άν ακούσω για ταξίδι ....πετάγομαι επάνω.....
Ο τρόπος που ζωγραφίζει η Αθηνά,μου αρέσει πολύ....και τα χρώματα πο χρησιμοποιεί, μου αφήνουν μια όμορφη...... ζεστή......γλυκειά....χαρούμενη αίσθηση.
Και δεν φτάνει που μου ζωγράφισε την φράση μου....αλλά μου θύμισε και που μπορεί να  διάβασα την φράση αυτή.......
                  .......Η πιο όμορφη θάλασσα
                         είναι αυτή που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει
                        Τα πιο όμορφα παιδιά δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα
                        Τις πιό όμορφες μέρες μας
                         δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα

                        Κι αυτό που θέλω να σου πω
                        το πιό όμορφο απ όλα,
                        δε στό χω πει ακόμα.

                                          Ναζίμ Χικμέτ


Όμως εγώ θυμήθηκα.....είχα μια κασέτα με τραγούδια της Μαρίας Δημητριάδη........
 

                          
 Σ`ευχαριστώ Αθηνά!.....
Καλή δημιουργική συνέχεια σου εύχομαι!.....

                                           
                                                    

                                                              
                                                      

15 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και καλή δημιουργική εβδομάδα εύχομαι!!!Υπέροχη η ζωγραφιά με πολύ όμορφα χρώματα και εικόνες από το καλοκαίρι, που είναι σχεδόν εδώ και τόσο μας έλειψε!Όσο για την φράση,είναι από τις πιο ωραίες, ταξιδιάρικες αλλά συνάμα θετικές, ελπιδοφόρες φράσεις!!!Μπράβο στην Αθηνά για την ζωγραφιά της αλλά και σε εσένα που στάθηκες, με την αγαπημένη σου φράση, πηγή έμπνευσης για την δημιουργία αυτής της όμορφης ζωγραφιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη φράση... όντως σε κάνει να σκέφτεσαι πολύ θετικά την αυριανή μέρα! Μπράβο και στην Αθήνα για την υπέροχη ζωγραφιά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Χρυσουλα μου..ειναι μια πανεμορφη κινηση..της Φιλης μας Αθηνας..ειναι πανεμορφα ολα αυτα που γραφουμε..μας φωτιζει με τον υπεροχο τροπο..την ψυχη μας..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έτσι είναι ,ελπίζουμε για τα καλύτερα που θα έρθουν. Πολύ όμορφη η κίνηση της γειτόνισσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσούλα καλημέρα.
    Πολύ όμορφη φράση, κρύβει προσμονή, ελπίδα, φαντασία, περιπέτεια, όνειρα...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημέρα Χρυσούλα !!
    Χαίρομαι που σου άρεσε τόσο η μικρή ζωγραφιά μου!!
    Δεν μπορείς να φανταστείς τη χαρά παίρνω εγώ από τα τόσο όμορφα λόγια σου , από τα τόσο θετικά σχόλιά σου!!
    Εγώ σ ευχαριστώ πολύ ,
    να σαι καλά , πάντα θετική και αισιόδοξη!!
    Να μαστε καλά, να πλέουμε με ούριο άνεμο στα μελλοντικά μας ταξίδια !!
    Αιγαιοπελαγίτικους φιλικούς χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια ανάρτηση Χρυσούλα μου γλυκειά!!!Χαίρομαι που σε γνώρισα επιτέλους και από κοντά!!είσαι καλύτερη απ'ότι σε περίμενα!!!φιλάκια κούκλα μου, θα τα ξαναπούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ...ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρυσούλα μου πολύ όμορφη κίνηση, η φράση είναι καταπληκτική, ταξιδιάρικη, ελπιδοφόρα, γεμάτη όνειρα!!!Μπράβο σας!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπέροχη η ανάρτηση...υπέροχη η δημιουργία της Αθηνάς...και πολύ ελπίδα..στο μήνυμα!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αισιόδοξη και παράλληλα εμψυχωτική η φραση!Μπραβο και στην Αθηνα για τη δημιουργία και την αποτύπωση!Καλώς σε βρηκα Χρυσούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρυσούλα, αυτούς τους στίχους τους λατρεύω. Τους ανακάλυψα τυχαία στη μουσική επένδυση ενός παιδικού θεατρικού έργου. Πολύ χάρηκα που μου τους ξαναθύμισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχοι στίχοι του Ναζίμ Χικμέτ, αλησμόνητη η Μαρία Δημητριάδη, πανέμορφο το 'πινακάκι' που σου ζωγράφισε η Αθηνά !!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρυσούλα μου με το όμορφο σημειωματάκι και τα εμπνευσμένα λόγια, σου εύχομαι ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΔΝΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑΝΑΙ ΠΟΛΛΆ-ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή