Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Η ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ

Ένα συρτάρι διηγείται την ιστορία του.....
                                                                                                                                                


        Φίλες και φίλοι, όλοι εσείς που με βλέπετε και με καμαρώνετε.....
ξέρετε πού ήμουν πριν βρεθώ στα χέρια της Χρυσούλας και πως
ήμουν πριν με μεταμορφώσει;
Εγώ που με βλέπετε ήμουν ένα συρταράκι στο γραφείο
του κυρίου Φίλιππα, σ`ένα συνεργείο για μηχανάκια.

Ο ρόλος μου ήταν να κρατώ στην αγκαλιά μου
όλα τα χρήσιμα έντυπα της δουλειάς τους… τιμολόγια…
αποδείξεις…διάφορα μικροπράγματα, μα η σημαντικότερη αποστολή μου
ήταν, να προσέχω τα χρήματά τους. Τα φύλαγα σαν τα μάτια μου.....
.ποτέ δεν έλειπε ούτε μία δραχμή.

Καμάρωνα πολύ για την εμπιστοσύνη
που μου είχαν....... Οι μέρες
κυλούσαν  όμορφα......είχε
αναπτυχθεί μεταξύ μας μια σχέση
εμπιστοσύνης.....Ώσπου.......ώσπου
οι ανάγκες της δουλειάς αλλάξανε….
και ο χώρος έπρεπε να ανακαινισθεί.
Νέος σύγχρονος εξοπλισμός για
το συνεργείο και φυσικά και ένα νέο
γραφείο για τις ανάγκες της δουλειάς. Έτσι το γραφείο που
με φιλοξενούσε μαζί με κάποια άλλα έπιπλα πήγανε στο υπόγειο.
Πώ! πώ! τρομάρα που πήρα! Μάταια άνοιγα και ξανάνοιγα
τα μάτια μου, δεν έβλεπα τίποτα! Ήταν θεοσκότεινα εκεί κάτω!
Άρχισα να τρέμω….. μ`έπιασε ρίγος από τον φόβο μου και όπως
ήμουν απελπισμένο με πήρανε τα κλάματα….. έκλαψα…. έκλαψα…..
ώσπου ξαφνικά θυμήθηκα κάτι, που είχα ακούσει πως…..  όταν κάνουμε
θετικές σκέψεις και θέλουμε κάτι πάρα πολύ...όλο το σύμπαν συνομωτεί……
Αποφάσισα να το εφαρμόσω.  Άρχισα να σκέφτομαι όμορφες
στιγμές που είχα ζήσει… και όλα αυτά που θα`θελα  να ζήσω….
Όπως… να ξαναδώ το φώς....ν`ακούω φωνές γύρω μου….
η αγκαλιά μου να ξαναγεμίσει μικροπράγματα που θα με ζεσταίνουν....
  και πάνω απ`όλα να ξανανοιώσω χρήσιμο.
Μ`αυτές τις σκέψεις κάτι άρχισε να ησυχάζει μέσα μου,
ένοιωθα πιο ζεστά (παρ`όλο το κρύο και την υγρασία που είχε εδώ κάτω)
κι`όλη αυτή η μαυρίλα και η μοναξιά τώρα μ`ενοχλούσαν λιγότερο.
Έτσι περνούσαν οι μέρες…… Μα... τι είναι αυτό που ακούω;
…. βήματα…. γνώριμα βήματα…. η καρδιά μου φτερουγίζει….
είναι η γυναίκα του μαστρο – Φίλιππα , ψάχνει κάτι στα σκοτεινά
και μουρμουρίζει….¨-που τόχω βάλει εκείνο το συρτάρι….
¨  Εδώ!! Εδώ είμαι!!! πίσω από το χοντρό ξύλινο βαρέλι!!….
Εκεί με είχε βάλει ο κυρ-Φίλιππας και κάθε φορά
που κατέβαινε να γεμίσει το παγουράκι του, από το χοντρό ξύλινο βαρέλι ,
έπαιρνα κι`εγώ μια βαθιά ανάσα… και… ώπ! Όλα άλλαζαν στη στιγμή!
Καλά λένε…¨ οίνος ευφραίνει …...¨¨.¨ ΄Αχ! το γνωρίζω αυτό το άγγιγμα….
τρέμω απ`τη χαρά μου!  –Αυτό είναι το συρτάρι που έχω,
αν σε βολεύει μπορείς να το πάρεις.... .είπε η γυναίκα του κυρ-Φίλιππα,
σε μια άλλη γυναίκα. Εκείνη, με πήρε στα χέρια της , με καλοκοίταξε
και είπε:  Υπέροχο!  Είναι ότι ακριβώς χρειάζομαι.
Μα τι εννοεί;  Για μένα το είπε;  Και πριν καλά-καλά καταλάβω
βρέθηκα σ`έναν παράξενο χώρο…. παντού πινέλα τριγύρω,
μουσαμάδες, κομμένα ξύλα, διάφορα βαζάκια με χρώματα….
στην αρχή νόμιζα πως βρισκόμουνα σε εκκλησία από τις πολλές εικόνες
που είχε τριγύρω….. μετά κατάλαβα ότι ήταν ένα εργαστήριο αγιογραφίας,
ένα χειροτεχνείο.
Όμως εγώ γιατί βρίσκομαι εδώ;  Ποιος θάναι ο
  ρόλος μου ακόμα
δεν κατάλαβα.
Κι`αυτή…. η Χρυσούλα…(έτσι λένε την γυναίκα που μ`έφερε εδώ)
τι παράξενος άνθρωπος…. μ`έβαλε  απέναντι στο ράφι και
κάθισε να με κοιτάζει…. και μετά από λίγο που άρχισε να δουλεύει,
κάθε τόσο σταματούσε και με κοίταζε….. θαρρείς και δεν ξανάδε
συρτάρι στη ζωή της!
Θα το κάνω κάδρο έλεγε στον άντρα της, μετά από λίγο άλλαζε γνώμη,
θα το κάνω ζαρντινιέρα και θα βάλω μέσα όμορφα μοσχομυριστά
 λουλούδια, μα και πάλι το μετάνοιωνε, θα το κάνω καθρέφτη τουαλέτας
είπε στα παιδιά της, μα και πάλι δεν την είδα σίγουρη……
Όμως τι είναι αυτά που λέει;  Εγώ ήξερα μέχρι τώρα πως άλλη είναι
η χρήση των  συρταριών….. Καλά είπα εγώ πως είναι παράξενη…..
Έτσι πέρασε μία εβδομάδα.
Μετά με πήρε με έπλυνε με ευωδιαστή σαπουνάδα, με σκούπισε με
μια απαλή πετσετούλα και με ένα κατσαβίδι μου έβγαλε το καπέλο
και το έβαλε στο άνοιγμά μου για μετόπη. Πήρε ένα γυαλόχαρτο
κι`άρχισε να με τρίβει με δύναμη, παρ`όλο όμως που μ`έτριβε αρκετή
ώρα δεν ένοιωσα πόνο, ήξερε να το κάνει με τρόπο…..
Με πήρε και με`βαλε να σταθώ σε ένα τρίποδα,
καβαλέτο νομίζω το λένε….άπλωσε στο τραπεζάκι δίπλα τα χρώματα,
πήρε τα πινέλα κι`άρχισε να με χρωματίζει.
Κάθε τόσο απομακρύνονταν λίγο, με κοίταζε, χαμογελούσε,
ξανάπιανε το πινέλο και σιγοτραγουδούσε:   Μια καλημέρα εί
ν`αυτή.....
                                                                    πές την κι`ας πέσει χάμω……

Κάπου εκεί τριγύριζαν κάτι πεταλουδίτσες, χάρηκα μόλις
τις είδα με τα πολύχρωμα φτερά τους…. Αυτές, ένοιωσαν
φαίνεται την χαρά μου και ήρθαν και ακούμπησαν στην αγκαλιά μου.
Η Χρυσούλα απομακρύνθηκε για μια ακόμη φορά, με κοίταξε και
το πρόσωπό της φωτίστηκε….. 
                         Να μην ξεχάσεις να της πείς,
                        μια καλημέρα της ζωής…..  συνέχισε να τραγουδάει…..
Πολύ μου άρεσε αυτό το τραγούδι! Τόσες φορές που
το άκουσα ,το έχω μάθει.
Σε λίγο ήρθε  ο κυρ-Νικόλας (ο άντρας της Χρυσούλας)
πήρε και μου έβαλε κάτι γαντζάκια, του είχα εμπιστοσύνη γιατί
τόνοιωθα ότι δεν ήθελε να μου κάνει κακό.
  Με κρέμασε στον τοίχο, με κοίταξε,
χαμογέλασε και μου είπε: Καλημέρα!
Αν και δεν μπορούσα να καταλάβω σε τι θα μπορούσα
να φανώ χρήσιμο έτσι κρεμασμένο στον τοίχο…. παρ`όλα αυτά
μου άρεσε που έβλεπα τον κόσμο γύρω μου, από μια άλλη οπτική γωνία….
Λίγο αργότερα άκουσα την Χρυσούλα να συζητά
με την φίλη της  για μια έκθεση με μεταμορφωμένα συρτάρια,
που την διοργανώνει η κυρία Ρένα Χριστοδούλου.
Στην έκθεση  αυτή θα πάρουν μέρος χειροτεχνίτισσες
blogger
απ`όλη την Ελλάδα…..
Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από
την πώληση των συρταριών θα διατεθούν για τις ανάγκες
του συλλόγου καρκινοπαθών Μακεδονίας Θράκης.
Τον ήξερε καλά αυτόν τον σύλλογο η Χρυσούλα….
στο παρελθόν τον είχε επισκεφτεί
για να ζητήσει ψυχολογική υποστήριξη και οι άνθρωποι του συλλόγου,
της την πρόσφεραν απλόχερα. Τώρα εξηγείται
ο ενθουσιασμός της να με στολίσει και να με μεταμορφώσει…
Είμαι τόσο χαρούμενο που θα συμετέχω σ`αυτήν την έκθεση...
κάτι με γαργαλάει μέσα μου…...
Στην αγκαλιά μου λέει,...θα μ`εμπιστεύονται να κρατάω
τα κλειδιά του σπιτιού. Θα τους
φωνάζω  ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
Και θα τους θυμίζω να χαμογελάνε, γιατί όταν
χαμογελάς όλα γίνονται απλά….
Πώ! πώ! τιμή!  Επιτέλους!  Ξανακέρδισα την αυτοεκτίμησή μου!

                                                            -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-. 
Ρένα, το συρτάρι είναι δικό σου.....
Μαρία , την ιστορία την έγραψα.... (έκανα ότι μπορούσα) τώρα μένει να ετοιμάσω
το τετραδιάκι που θα την φιλοξενήσει.....

38 σχόλια:

  1. Τι όμορφη ιστορία....τι όμορφη καλημέρα....τι όμορφο συρτάρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΗΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟΥ ΚΥΡ-ΦΙΛΙΠΠΑ.... ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΝ........ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΣΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΨΥΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ, ΝΑΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΘΑΜΑΣΤΕ...........
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εεεεεεε!!!!!!! Πραγματικά ήταν κρίμα και άδικο ένα συρτάρι σαν και αυτό... "που φύλαγε σαν τα μάτια του... τις δραχμές του κυρ-Φίλιππα" να παραμένει πεταμένο στο υπόγειο του μαγαζιού!!!! Όμορφο συρτάρι... με υπέροχη ιστορία!!!!! Να είσαι καλά να δημιουργείς!!!! Χάρηκα που σε βρήκα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια από τις πιο όμορφες αναρτήσεις που έχω διαβάσει...και η πιο όμορφη καλημέρα...με την δική της ιστορία ....βγαλμένη μέσα από μια ψυχή...τι να πω για την ψυχή??? Να'σαι πάντα καλά Χρυσούλα...στο εξής κάθε φορά που θα λέω καλημέρα...εσένα,το συρταράκι σου και την όμορφη ιστορία σου θα θυμάμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη ανάσρτηση! Πολύ ωραίο το συρτάρι! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα τους φωνάζω ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    Και θα τους θυμίζω να χαμογελάνε, γιατί όταν
    χαμογελάς όλα γίνονται απλά… κι όμορφα !!

    Το πιο αισιόδοξο μήνυμα ξεπετιέται μέσα από ένα συρτάρι και τη γλυκιά ιστορία του!!
    Το συρτάρι που μεταμορφώθηκε σε όμορφη κλειδοθηκη από τα χεράκια σου και η ιστορία που έγραψες με χρώματα καρδιάς για έναν ιερό σκοπό !!
    Να σαι καλά , να δημιουργείς όμορφα ,
    σαμιώτικους χαιρετισμούς
    Καλημέρα κι από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η ιστορία του συρταριού σου Χρυσούλα ! Εχεις ταλέντο , το ξέρεις ??? γράφεις πολύ όμορφα ! Και φυσικά πολύ όμορφο έγινε και το συρτάρι σου !!
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο και χρήσιμο συρτάρι!!μπράβο σου!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο το συρτάρι αλλά και η ανάρτησή σου, εξαιρετική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πόσο όμορφο μπρελόκ ♥ ♥ ♥
    τόσο ωραία σχόλια στο blog μου :-) σας ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρυσούλα δεν έχω λόγια.......είσαι αστέρι!!!!Το συρτάρι μαζί με την ιστοριούλα του,ΔΕΚΑ με ΤΟΝΟ!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερααα καλη μου!!!!ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,,,ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΥΡΤΑΡΙ...ΜΕ...ΦΩΝΗ...ΚΑΙ ΨΥΧΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο Χρυσούλα μου το συρτάρι και η ιστορία του!!
    Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και μόνο το ιστορικό της δημιουργίας που διάβασα μ έκανε να χαμογελάσω (αυτό δεν ήθελες;) και να πω ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗ!
    Πολύ όμορφο κείμενο και ωραία -χρήσιμη δημιουργία!
    Καλοτάξιδο και τούτο το συρταράκι
    Φιλάκια ηλιόλουστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ μου άρεσε η ιστορία του συρταριού αυτού!!! Καλή του επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφη ιδέα, τι όμορφη ιστορία και το αποτέλεσμα τόσο αισιόδοξο και όμορφο!!!!!Ξετρελάθηκα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφο το συρτάρι σου!!!Και η ιστορία του μου άρεσε τόσο πολύ!!!Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ γλυκια και τρυφερη η ιστορια του συρταριου...
    Εδωσες ζωη σε ενα αψυχο αντικειμενο...
    Η δε κλειδωθηκη υπεροχη και μοναδικη!!!
    Πολλα μπραβο και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. T-Ε-Λ-Ο-Ι-Ο...εκανες τοσο καλη δουλεια..και η ιστορια πολυ ομορφη..μου αρεσε τοσο πολυ Χρυσουλα μου..σε φιλω καρδια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκειά και τρυφερη η ιστορία του συρταριού! Ομορφο και πρακτικό το συρτάρι σου! Γεια στα χέρια σου, Χρύσα μου! Να'χεις ένα όμορφο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλως σε βρηκα!Το συρταρι ειναι παρα πολυ ομορφο και η ιστορια πολυ τρυφερη!!!!
    Καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η ιστορία σου απίθανη πολύ ωραία!!!Συγχαρητήρια για τη μεταμόρφωση!Τέλειο έγινε Χρυσούλα μου!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μοναδική ιστορία ,τόσο καλογραμένη!
    Το συρτάρι αφηγήθηκε όλα όσα σκεφτόμαστε! Αυριο θα ταξιδεψει και το δικο μου για τη συμπροτευουσα. Μακάρι να είναι καλοταξιδα και να εκπληρωσουν το νέο τους σκοπό!
    Εγινε πολύ όμορφο, οι πεταλουδίτσες τέλειες!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρυσούλα μου τα είπε ΟΛΑ το συρτάρι σου!
    Πόσο τέλεια το δίνεις!
    Η διήγηση σου υπέροχη!
    Σε φιλώ καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. KALHMERAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
    ERXOMAI!!!!!!!!!
    THA TA POUME AYRIO!!!!!!!!!!
    FILAKIA!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλως σε βρισκω στο σπιτακι σου!!Ωραιο το συρταρακι και πολυ χρησιμο!!Συγχαρητηρια για τις αγιογραφιες σου!!!
    Σιγουρα θα τα λεμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχο το συρταράκι σου και χρήσιμο πάνω απ' όλα!!Όσο για την ιστορία του...αληθινά συναρπαστική και ωραία γραμμένη!!!Συγχαρητήρια για την σπουδαία πραγματική ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτή ηκαλημέρα μας θυμίζει άλλες εποχές,πιο ανθρώπινες!Ηιστορία του συρταριού απλά παραμυθένια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΓΥΡΙΣΑ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΩ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!!!!!!!!
    ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΣΟ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ!!!!!!!
    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΓΡΑΨΕΙΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΨΕΙ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σας ευχαριστώ όλους πολύ-πολύ για τα υπέροχα
    σχόλιά σας...
    Η αλήθεια είναι πως στην αρχή δίστασα να
    την δημοσιεύσω την ιστοριούλα μου, αλλά μετά
    σκέφτηκα - αφού προσπάθησα και έκανα ότι μπορούσα...θα
    το κάνω κι`ότι γίνει....- Χάρηκα πάρα πολύ που είχε η ιστοριούλα μου κάτι να πει σε όλους σας.....
    Τώρα αφού πέρασε και η Ρένα
    και πήρε το συρταράκι της....μπορώ να πάω
    γι`άλλη ανάρτηση....
    Να περνάτε πολύ-πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ!!!ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. τι όμορφο συρτάρι!!!!το κοιτάς και σου φτιάχνει τη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!!! Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΗΓΗΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΑΚΙ ΣΟΥ,(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ), ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ!!! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΑ!!! ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!! ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γλυκια μου Χρυσα με την χρυση καρδια!
    Τι υπεροχο τροπο βρηκες να μας πεις την ιστορια του ομορφου συρταριου σου...
    Δεν την ειχα διαβασει αυτη σου την αναρτηση!
    Μου ξεφυγε!
    Φιλια και καλη επιτυχια στην εκθεση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΠΑΝΤΑ ΘΕΤΙΚΕΣ,ΑΠ ΤΝ ΨΥΧΗ ΣΤΝ ΠΡΑΞΗ,Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΑΠΛΩΧΕΡΑ ΔΟΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΑΨΨΥΧΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΞΕΔΙΠΛΩΣΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΝΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ,ΑΛΛΑ+ΟΣΩΝ ΕΙΔΑΝ ΤΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΨΥΧΗ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΟΥ,ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ,ΤΙ ΓΛΥΚΟ,ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑΔΙΝΟΥΜΕ ΖΩΗ,,,,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΙΜΑΣ ΤΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΕΙΠΕ ΤΟ /ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΡΤΡΙ/ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕΣ,,, ΜΗΤΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή