Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Μιά όμορφη συνάντηση!

Χριστός Ανέστη!
Έναν όμορφο κι`ευωδιαστό Μάη να έχουμε!
Σίγουρα θα ενημερωθήκατε για τον τυφώνα που περιμέναμε να επισκεφτεί την πόλη μας....
Η Ρένα φρόντισε εγκαίρως ν`αναρτήσει την είδηση...κι`έτσι το γνωρίζανε όλοι οι ενδιαφερόμενοι...

Το επίκεντρο του τυφώνα ήταν στο στέκι της Αχτίδας...








Εκδηλώθηκε ακριβώς στην ώρα του...και σε αντίθεση με άλλους τυφώνες στο πέρασμά του σκόρπισε χαρά...πολύ Χαρά!.. κι`άφησε πίσω του πρόσωπα γελαστά και καρδιές πλημμυρισμένες από συναισθήματα......
Πόσο πολύ χάρηκα και πόσο όμορφα ένοιωσα νομίζω φαίνεται....αν πάλι σας πω ότι μόνο εγώ ένοιωσα έτσι...οι φωτογραφίες θα με διαψεύσουν!...
Αυτό που συμβαίνει σ`αυτή τη παρεούλα των μπλόγκερς είναι κάτι μαγικό....
Χαρά μου δεν εύχομαι απλά....αλλά είμαι σίγουρη ότι θα ξαναβρεθούμε....
Κλείνω την ανάρτησή μου με την γνωστή ευχή: 
Να μας έχει ο Θεός γερές, πάντα ν`ανταμώνουμε!
Καλό ξημέρωμα!


Υ.Γ (Τις φωτό τις δανείστηκα από τα μπλογκ της Ολυμπίας της Αχτίδας και της Ρένας)

57 σχόλια:

  1. Πάντα τέτοια!!!!!!!! Καλό μήνα Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα, Χρυσούλα!!!
    Πολύ ωραία η συναντησή σας!! Πάντα τέτοια!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!επιτελους, σε βρισκω!!!!μεσα απο της ΑΧΤΙΔΑΣ ηρθα εδω, αλλα χθες εψαχνα στα τυφλα!!!
    ποσο χαιρομαι που σε γνωρισα!!!που μοιραστηκαμε όλες μαζί αυτες τις λιγες ωρες!!!
    πρωτη φορα ερχομαι στο μπλοκ σου, και σε περιμενω στο δικο μου!
    ΚAΛΟ ΜΗΝΑ, πολλα φιλια!, σημερα ειχα σκοπο να γραψω στη διευθυνση που μ' έιχες δώσει, αναζητώντας σε!
    φιλια! I' m happy!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Χρυσούλα μου
    Τέτοια ανταμώματα είναι ευχάριστα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλο μήνα Χρυσουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χιχιχιχι!!! Σας καμαρώνουμε!!!
    Πάντα έτσι να είστε κορίτσια!!!
    Φιλάκια πολλά, γλυκά και δυναμικά σαν τυφώνας!!!
    Καλό μήνααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αληθώς ανέστη!
    Φαντάζομαι ότι περάσατε πολύ ωραία...φαίνεται άλλωστε και στις φωτογραφίες....! Καλή σου μέρα Χρυσούλα μου....η ζωή σου να 'ναι γεμάτη από τέτοιες χαρούμενες στιγμές :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρυσούλα μου ζήλεψα λίγο...ως πολύ... που δεν ήμουν μαζί σας! Χαλάλι όμως στην Χαρούλα μου γιατί για κείνη δεν είναι τόσο εύκολο να έρχεται...εγώ όλο και βρίσκω λόγους ν'αναβαίνω...χαχα. Σας χάρηκα όλες μαζί, τόσο χαρούμενες που άλλο δεν γίνεται!!! Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ !!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μακάρι να ήταν τέτοιοι όλοι οι τυφώνες, Χρυσούλα μου!!!
    Η χαρά είναι ζωγραφισμένη στα πρόσωπά σας, πάντα τέτοια!!!
    Καλό μήνα κια φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα,Χρυσούλα!!!Να έχεις πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρυσούλα μου, ήσουν η έκπληξη της συνάντησης, μη με ρωτήσεις το γιατί,ίσως η θέρμη της αγκαλιάς να στο αποκάλυψε ήδη!
    Ναι, είμαι κι εγω σίγουρη οτι θα ξανανταμώσουμε,αρκεί νάμαστε γερές και νομίζω οτι τίποτε δεν μπορεί ν αντισταθεί σ αυτή την επιθυμία μας
    Φιλάκια πολλά γλυκειά μου,σ ευχαριστώ που ήσουν εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα,Χρυσούλα!!!!Τι ωραία που συναντηθήκατε!!!!!Εμείς σας καμαρώνουμε από τα ...ρεπορτάζ της γειτονιάς!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αληθώς Ανέστη Χρυσούλα, καλό και ευλογημένο μήνα να έχεις. Το πόσο όμορφα περάσατε φαίνεται στα πρόσωπά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο σας κορίτσια! Πάντα τέτοια!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  16. .°º。✿✿° ·.

    Bom fim de semana!
    Ótimo mês de maio.
    Beijinhos.
    Brasil..°º。
    ✿✿° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα.
    Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό μήνα, Χρυσούλα!!
    Πάντα τέτοια !! Πάντα όμορφες συναντήσεις γεμάτες χαμόγελα και χαρές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντα τέτοια εύχομαι!!!
    Καλό μήνα
    φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κάλο μηνά Χρυσούλα !!!!
    Χάρηκα που σε χνωρισα ....
    περάσαμε ωραία ..ήμουν τυχερή που μπόρεσα να έρθω ...
    πολλα φιλιά και κάλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλο μηνα να εχουμε Χρυσουλα με υγεια !!! Να ειναι χαρουμενος και δημιουργικς!
    Χαρηκα και εγω που συναντηθηκαμε ,αλλωστε το γνωριζεις και ευχομαι να εχουμε και αλλες τετοιες!!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο τυφώνας σας είναι υπέροχος!Και σε άλλες τυφωνοθύελες με το καλό!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα Χρυσούλα μου!
    Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. °✿彡º°。

    FELIZ DIA DAS MÃES!!!
    .°º。✿
    Beijinhos carinhosos.
    ✿✿⊱.Brasil°º。✿° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να είστε πάντα καλά, να ανταμώνετε Χρυσούλα μου και να περνάτε τόσο όμορφα και αγαπημένα!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρυσούλα μου, πέρασα να δω πώς είσαι.
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή και μια ακόμη πιο όμορφη εβδομάδα!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γειά σου Χρυσούλα μου.Τι κανεις?
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρυσούλα μου καλησπέρα!
    Βρήκα χρόνο για σεριάνι στην ηλεκτρονική μας γειτονιά σήμερα, και πέρασα να σε δω.
    Να είσαι πάντα καλά, ό,τι και να κάνεις.
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!
    Με την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλό μήνα Χρυσούλα! καλές γιορτές!
    Λείπεις και μας λείπεις........
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΣΗΜΕΡΑ ειναι η γιορτη σου! ΧΡΌΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΆ!!
    ΜΑΣ λείπεις...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΟΝΤΕΥΕΙ ένας χρόνος.......από τότε.......'πού είσαι;
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή χρονιά με υγεία αγάπη όνειρα και ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή χρονιά με υγεία αγάπη όνειρα και ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλη χρονια να έχεις Χρυσουλα μου..σε ευχαριστω που περασες για τις ευχες φιλη μου τι μου κανεις; έχεις χαθει απο το μπλοκ σου ολα καλά; μας λειπεις παντωε να το ξερεις .. ναι; φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή Χρονιά γλυκιά μου Χρυσούλα!!Καλή κι ευλογημένη!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γλυκιά μου Χρυσούλα!!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σας εύχομαι!!! Φιλιά πολλά!!!

    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή