Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Νοσταλγώ.....


Ήρθε κι`ο Νοέμβρης...και η διάθεσή μου συνεχίζει
να είναι περίεργη....
Τι να φταίει άραγε;...μήπως το φθινόπωρο;
Μήπως το ότι μεγαλώνω;...(την εβδομάδα που μας πέρασε
είχα τα γενέθλιά μου...έκλεισα τα 52....)
Μήπως η δίαιτα και η διατροφή που ακολουθώ;...
Μήπως ευθύνεται ο εγγονός μου,που τις προάλλες βλέποντάς με (στα κακά μου χάλια) στη διάρκεια μιας θεραπευτικής κρίσης, μου λέει...-Γιαγιά,τώρα είσαι σαν...γιαγιά...
Ή μήπως λέτε να φταίει και γι`αυτό η κρίση;...Όποια κι`αν είναι η αιτία εμένα μου αρέσει αυτό που αισθάνομαι....μπορεί να με μπερδεύει λίγο...αλλά είναι πολύ γλυκειά αίσθηση....
Όόόχι δεν μελαγχολώ....απλά νοσταλγώ...νοσταλγώ βρε παιδιά!...Νοσταλγώ τα μικρά μου χρόνια....τότε που όλα ήταν αλλοιώτικα...κι`όλο κοιτάζω τις φωτογραφίες....κι`όλο μου έρχονται στο νου σκηνές από τα παλιά.
                                    

                                
        Εις το βουνό ψηλά εκεί
        είν`εκκλησιά ερημική ,
        το σήμαντρό της δε χτυπά,
        δεν έχει ψάλτη ούτε παπά.

        Ένα καντήλι μοναχό
        και έναν πέτρινο σταυρό
        έχει στολίδι μοναχό
        το εκκλησάκι το φτωχό.
 

       Αλλ`ο διαβάτης που περνά
       στέκεται και το προσκυνά
       και με ευλάβεια πολλή
       τον άσπρο του σταυρό φιλεί.
              
Αυτό ήταν το αγαπημένο μου τραγουδάκι...
αλλά και τώρα πολλές φορές ιδίως όταν περνάω δύσκολα...
όταν ζορίζομαι πολύ-πολύ....χωρίς να
το πολυσκεφτώ αρχίζω και το σιγοτραγουδώ...
δεν ξέρω για ποιό λόγο γίνεται...  όμως με ανακουφίζει...
σαν να με νανουρίζει....
Ήθελα ν`ανεβάσω το βιντεάκι για να το ακούσετε...όσο κι`αν προσπάθησα όμως δεν τα κατάφερα...
Αν θέλετε μπορείτε να μπείτε στο Youtube.com
επιλέξτε "Εις το βουνο ψηλα εκει.wmv"
Είναι η έκδοση που μου αρέσει πολύ...
και πραγματικά η μουσική και οι φωνούλες
των παιδιών που τραγουδούν με πάνε πίσω....

Αρκετά όμως με την διάθεσή μου....
Καλό μήνα σας εύχομαι!...
και μια γλυκειά-γλυκειά καληνύχτα από εμένα!...

22 σχόλια:


  1. Καλησπερα κα Χρυσουλλα , μου θυμησες πολυ ωραια χρονια ..μακαρι και τα παιδια μας και τα Εγγονια μας να ζησουν ομορφα . . ετσι που καταντησαμε τον κοσμο τους. Ζωη απο Κυπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου Χρυσούλα, είναι όμορφο να νοσταλγείς... νιώθεις έναν γλυκό πόνο. Το'χω πάθει κι εγώ...δεν είναι τίποτα...θα σου περάσει...χαχα... Σε πειράζω... Εύχομαι να σε δω από κοντά, κανονίζω να ανέβω. Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάκι μου!!!
    Τί γλυκιά ανάρτηση!!!
    Χρόνια σου πολλά, καλά, γλυκά, χαρούμενα κι ευτυχισμένα!!!
    Υγεία και χαμόγελο και ό,τι άλλο λαχταράει η ψυχούλα σου!!!
    Φιλάκια αμέτρητα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα...να χαίρεσαι τα παιδιά και τα εγγόνια σου....πολύ όμορφες οι φωτος και το τραγουδάκι σου... ειναι συγκινητική η ανάρτηση σου και ότι σε πιασαν νοσταλγίες...δε ξέρω τι συμβαίνει στη ψυχούλα σου , αλλά εύχομαι να είναι όλα για καλό... χρόνια σου πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά, Χρυσούλα μου!!!! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου !
    Μα γιατί κάνεις δίαιτα? Μιά χαρά μινιόν κοπελίτσα είσαι!!
    Να δείς που αυτό φταίει που σου έχει χαλάσει τη διάθεση!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!
    ΥΓ το τραγουδάκι ήταν από τα πιό αγαπημένα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά, ότι επιθυμείς και μη νοιάζεσαι και πολύ, έτσι είναι
    σ αυτή την ηλικία έτσι νοσταλγούμε όλες τα μικράτα μας !!!
    Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι ότι έχεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλημέρα συναισθηματική Χρυσούλα !!!
    Σου στέλνω τις ευχές μου για τα γενέθλιά σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια σου πολλά, ότι επιθυμείς και μη νοιάζεσαι θα έρθει και η καλύτερη διάθεση!Να είσαι πάντα καλά και να απολαμβάνεις ότι έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Χρυσούλα μου , η νοσταλγία είναι υπέροχο συναίσθημα όταν έχουμε περάσει καλά παιδικά χρόνια . Ασε την διάθεσή σου να κάνει τον κύκλο της , από μόνη της η κρίση αρκεί.
    Να προσέχεις τον εαυτό σου και όλα τα καλά που έχεις κοντά σου
    Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερούδια!!!!!!!
    Ήρθα να φέρω δωράκι, αυτό που ψάχνεις....
    http://www.youtube.com/watch?v=OIuKsz3iSeI

    και ένα δωράκι ακόμη για τα γενέθλιά σου
    http://www.youtube.com/watch?v=jiQEKSuXiB0

    Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι ότι αγαπάς!!!
    με αγάπη Νόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Χρυσούλα μου!!!Καί εγώ νοσταλγώ αυτά τά υπέροχα παιδικά μας χρόνια,πού είναι παρελθόν!!Ανατρίχιασα!Αυτό τό τραγουδάκι τό έλεγα στό δημοτικό,ήταν τό αγαπημένο μου,καί κάποιες φορές τό τραγουδώ στά εγγονάκια μου!!Χρόνια σου πολλά!!!Πολύχρονη!!!Νάσαι καλά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Feliz aniversário! Sempre é bom recordarmos o passado, mas é no presente que podemos olhar para trás e ver como aprendemos com o passar da vida e como nos tornamos mais maduras para enfrentar as novas situações. Um grande abraço.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραίες αναμνήσεις...υπέροχο όντως το τραγουδάκι μου το έλεγε η μαμά μου όταν ήμουν μικρή...καλά να περνάς Χρυσούλα μου...να έχεις ένα όμορφο βράδυ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλο μηνα και μια μεγαλη αγκαλια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια σου πολλά, Χρυσούλα! Να τα χιλιάσεις, να χαιρεσαι την οικογένειά σου και να'σαι πάντα υγιής, χαρούμενη και ευτυχισμένη! Και από τωρα και στο εξής, ο Νοέμβρης να σου φέρνει χαμόγελο και αισιοδοξία! Το χρωστάμε στους εαυτούς μας, το οφείλουμε στα παιδιά και τα εγγόνια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοριτσάκι μου χιλιόχρονο και πάντα γερό... άλλα στενάχωρα να μην σε βρούνε, μόνο χαρές και χαμόγελα να βρίσκεις στο διάβα σου!!!! Πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένει βραβείο!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ♩♫♬
    Amiga, faz parte da vida:
    alegrias e tristezas, altos e baixos.... nós é que precisamos equilibrar nossas emoções!...
    Sempre haverá dias de chuva e dias ensolarados.

    ♯♬ Bom fim de semana!
    Beijinhos ♪♫♬
    ♭♪Brasil
    ♪♮♩♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ τρυφερή η ανάρτησή σου Χρυσούλα μου..χρόνια σου πολλά με υγεία και προσωπική ευτυχία..μεγαλώνουμε και επόμενο είναι να νοσταλγούμε τα όμορφα χρόνια τα παιδικά και τα χρόνια της αθωότητας,,κι εγώ κατά σύμπτωση στην τελευταία μου ανάρτηση έχω νοσταλγικό ποίημα τα χρόνια της εφηβείας όμως..τι μας έπιασε όλες μαζί..μήοπως είναι η κρίση μέσης ηλικίας..πάντως η κάθε ηλικία ΄εχει την ομορφιά της..απο εμας εξαρτάται να νίωθουμε νέοι..όταν υπάρχουν δραστηριότητες και ο χρόνος μας αφιερώνεται στα χόμπυ μας τότε θα νιώθουμε πάντα νέοι και δημιουργικοί!καλή βδομάδα..φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά,καλά και ευτυχισμένα!!! Πολύ γλυκιά η ανάρτηση σου!!! Το τραγουδάκι το έβαλα και το ακούω τώρα καθώς σου γράφω,είναι τέλειο μα και οι φωτογραφίες υπέροχες είναι!!! Σου στέλνω τις ευχές μου για ότι καλύτερο!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. να εισια καλα γεματη ονειρα και διαθεση για τρελες

    ΑπάντησηΔιαγραφή